نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2698
-
الف
+

آغاز نشر دو سریال کمیدی جدید با نقش آفرینی کمیدین معروف ایرانی

«سیروس گرجستانی» به زودی با دو سریال کمیدی جدید به تلویزیون ایران باز می گردد.

«سیروس گرجستانی» بازیگر سینما و تلویزیون ایران قرار است به زودی با دو سریال کمیدی جدید به تلویزیون ایران باز گردد.

به گزارش آی فیلم 2 ، «سیروس گرجستانی» بازیگر سینما و تلویزیون ایران که مخاطبان آی فیلم 2 بازی وی را در سریال های «متهم گریخت» و «زن بابا» شاهد بودند ، هم اکنون قرار است با دو سریال کمیدی جدید به تلویزیون باز گردد.

«گرجستانی» که فارس زبانان بیشتر او را با کرکتر «عزیز آقا» در سریال کمیدی «زن بابا» و «هاشم» در سریال «متهم گریخت» می شناسند، بعد از مدت ها دوری از تلویزیون به تازگی در دو سریال کمیدی به ایفای نقش پرداخته است.

سریال کمیدی «دنگ و فنگ روزگار» به تهیه‌کنندگی «امیر طالبی کاشانی» و کارگردانی «جواد مزدآبادی» با نقش آفرینی «سیروس گرجستانی» از اوسط قوس(آبان) سال گذشته آغاز شد و قرار است از 17 حمل(فروردین)از صدا و سیمای ایران نشر شود.

داستان سریال «دنگ و فنگ روزگار» به ارتباط دو دوست با نقش آفرینی «محمد نادری» و »سیروس گرجستانی» برمی‌گردد.

این دو طی شراکتی دچار مشکلاتی می‌شوند که ناچار هستند طی سال ها این مشکلات را پنهان کنند و همین مساله باعث اتفاقات مختلف خنده دار می‌شود. 

سریال کمیدی «شرایط خاص» با نام اولیه «کلاف های رنگی» به کارگردانی «وحید امیرخانی» با ایفای نقش «سیروس گرجستانی» بعد از سریال «زوج یا فرد» از صدا و سیمای ایران نشر خواهد شد.

این سریال 16 قسمتی یک داستان کمیدی است که نگاهی گذرا به دوران جنگ ایران و عراق دارد و موضوعات اجتماعی با زبانی کمیدی و طنز در آن به تصویر کشیده می شود.

م ح

نظر شما
ارسال نظر